- Vakansiyalar
- Bakı
- Lənkəran
- Bərdə
- Şəmkir
- Gəncə
- Şəki
- Hökməli
- Sumqayıt
- İsmayıllı
- Quba
Xüsusi Tələblər:
- Ali hüquq təhsili;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyətqurma qabiliyəti;
- Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirmək;
- İş mühitinə uyğunlaşmaq, kollektivlə birgə işləmək;
- Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi, Rus dili və İngilis dili biliyi üstünlük təşkil edir.
- Məhkəməyə göndəriləcək sənədləri müvafiq struktur bölmələrdən təhvil almaq;
- Təhvil verilmiş akt üzrə sənədləri təhvil almaq üçün siyahı tərtib edərək Arxiv şöbəsinə müraciət etmək;
- Daxil olmuş sənədlər əsasında məhkəməyə və ya digər orqanlara müraciət edilməsi üçün onların kserosurətlərini çıxarmaq;
- Zərurət olduqda daxil olmuş sənədlər əsasında məhkəməyə müraciət edilməsi üçün iddia, kiçik iddia icraatı üzrə iddia ərizələri və əmr ərizələrini, o cümlədən etiraz və vəsatətlər yazmaq, digər orqanlara ərizə və şikayətləri hazırlamaq;
- Hazırlanmış müraciətlərin, şöbə müdiri yoxladıqdan sonra imzalanmasını və aidiyyəti üzrə göndərilməsini təmin etmək;
- Şöbəyə daxil olan və çıxan məhkəmə sənədlərini və digər aid olan sənədləri proqrama yazmaq və qovluğa tikmək;
- İcraya yönəldilən sənədlərin aktını tərtib etmək, aidiyyəti şöbəyə təhvil vermək və proqramda onları aidiyyəti işçilərə transfer etmək;
- Məhkəmə qərarlarında olan məbləğlərin uyğunlaşdırılması üçün qərarları aidiyyəti şöbəyə təqdim etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Dizayn və memarlıq şirkətlərində və ya daxili dizayner kimi pərakəndə satış sahəsində 3 ildən 5 ilə qədər iş təcrübəsi;
- İxtisaslaşmış müəssisələrdə müvafiq memarlıq və interyer dizayn təhsili ilə bağlı sertifikatlar;
- 3D vizuallaşdırma bacarıqları, rəng və dizayn prinsiplərini işlərində tətbiq etmək;
- Rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi şəkildə ünsiyyət qurmaq;
- Qısa müddət ərzində çoxsaylı dizayn layihələrini icra etmək;
- AutoCAD, SketchUp, Revit və ya digər 3D proqram təminatı üzrə biliklər;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək.
- Şirkətin dizayn tələblərinə uyğun olaraq mağaza dizaynının ideyasının konsepsiyadan təfərrüatlı dizayn mərhələsinə çatdırılmasını təmin etmək;
- Mağaza təmiri və alternativ mağaza formatları ilə bağlı müxtəlif dizayn formaları hazırlamaq və tətbiq etmək;
- Estetik gözləntilərə və ümumi tələblərinə cavab verən bir sıra müvafiq innovativ dizayn üsulları hazırlamaq;
- Dizaynın məqsədini rəhbərliyə və auditoriyaya aydın şəkildə çatdırmaq üçün sxematik planlar, vizual dizayn paketləri, eskizlər, cədvəllər və s. hazırlamaq və təqdim etmək;
- Müxtəlif tikinti materiallarını, tikinti üsullarını, dizaynda istifadə edilən qabaqcıl təcrübələri, daxili tərtibati, işıqlandırma və akustika haqqında məlumatları aydın şəkildə təhlil etmək, vizual təqdimat materialları ilə məlumatları rəhbərlik və həmkarları ilə paylaşmaq;
- Nəzərdə tutulan dizayn konsepsiyasını uğurla tamamlamaq üçün gözlənilən keyfiyyət standartına uyğun dizayn sənədlərini hazırlamaq;
- İstənilən vaxtda çoxsaylı layihələri icra etmək üçün tapşırıq və məsuliyyətləri prioritetləşdirmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları.
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Təhsil: Ali (Texniki ixtisas üzrə arzuolunandır);
- İT Sahəsində ən azı 2 il təcrübə
- Windows ailəsinə məxsus əməliyyat sistemləri ilə işləmə bacarıqları;
- Printer, skaner qurğuları ilə proqram səviyyəsində işləmə bacarığı;
- Sistem və şəbəkə texnologiyalarına aid biliklər;
- Şəbəkə və server avadanalıqları ilə işləmə bacarığı;
- Xarici dil: İngilis dili (Texniki), Rus dili (Arzu olunandır)
- WAN və LAN rabitə sistemlərinin qurulması üzrə iş təcrübəsi,
- Antivirus qoruma sistemlərinin, prinsipini bilmək üzrə iş təcrübəsi.
- Noutbuk, masaüstü kompüterlər, printerlər və digər şəbəkə avadanlıqları da daxil olmaqla bütün cihaz və proqram təminatlarının quraşdırılmas,yüklənməsini və problemlərin aşkar olunaraq aradan qaldırılmasını təmin etmək;
- Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması, şəbəkənin monitorinqi;
- Daxil olmuş sorğularının vaxtında və düzgün həll edilməsini təmin etmək;
- Müxtəlif qeyri-standart vəziyyətlərin həllini təklif etmək.
Xüsusi Tələblər:
- Ali təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində minimum 1 illik iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərindən birini bilməsi arzu olunandır);
- Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün riyazi biliklərə malik olmaq;
- Analitik düşünmək;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmləri haqqında məlumatlı olmaq;
- Yüksək dəqiqlik və məsuliyyət;
- Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı.
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini və ödənişləri qəbul etmək;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirmək;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Müştərilərin suallarını dinləmək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və ya aidiyyatı üzrə yönləndirmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Diqqətlilik, məsuliyyət və düzgünlük kimi müsbət göstəricilərə malik olması
Üstünlüklər:
- Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı
- Şirkət məhsullarını endirimlə əldə etmək imkanı
- Şirkət daxili təlim və inkişaf
- Karyera irəliləyişi
- Telefon, planşet və noutbuk məhsulların formatı;
- Telefon, planşet və noutbuk məhsulların proqram təminatı;
- Tv məhsulların sazlanması;
- Telefon, planşet və noutbuk üçün hesabın yaradılması;
- Telefon, planşet və noutbuklarda olan məlumatların köçürülməsi;
- Telefon və planşetlər üçün üzlüklərin çəkilməsi;
- Stoka nəzarət, ehtiyac sifarişi təmin etmək;
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Təhsil: Ali
- MS office proqramlarından sərbəst istifadə
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis nitq qabiliyyəti
- Aktiv, dürüst, məsuliyyətli, stressə davamlı, işində dəqiq, ünsiyyət qurma bacarığı
- İşgüzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı
- Loyallıq proqramı haqqında müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
- Müştəri kartını qeydiyyata almaq;
- Müştəri-Anket formasını tərtib etmək;
- Anket formasında qeyd olunmuş məlumatları proqrama düzgün daxil etmək;
- Aksiyalar və kampaniyalar barədə müştərilərə məlumat vermək;
- Müştərilərin müraciətlərini və şikayətlərini gəbul etmək.
- Problemli müştərilərin şikayətlərini dinləyib uyğun çərçivədə izahını vermək.
- Şikayətləri müvafiq bölmələrə yönləndirmək.
- Problemin həllində köməklik göstərmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Təcrübə və Texniki bacarıqlar:
- Bazar araşdırması və analizi texnikaları
- Xarici dil bilikləri: İngilis və Rus dillərini B2 səviyyəsində bilmək
- Texnolojik məlumatlılıq
- Planlama qabiliyyəti (tələbin, stokun planlanması)
- İdarə etdiyi məhsul kateqoriyasının hədəfinə çatmasını təmin etmək.
- Şirkətin satış siyasətinə uyğun kateqoriya üzrə məhsulları dəyərləndirmək
- Şirkətin satış siyasətinə uyğun idarə etdiyi kateqoriya üzrə məhsulların çeşidliliyi, qiyməti, mənfəəti və satış həcmini planlamaq və bununla bağlı işləri idarə etmək və təqib etmək.
- İdarə etdiyi məhsul kateqoriyasının inkişaf planlarının hazırlanmasını koordinasiya etmək və bununla bağlı işlərin həyata keçirilməsini idarə etmək.
- Mağazalarda məhsulların sərgilənməsini, çeşidliliyini və stok səviyyəsini təyin etmək və bunu mütəmadi təqib etmək.
- Tabeçiliyində olan məhsul mütəxəssisinin fəaliyyəti ilə bağlı işləri idarə etmək.
- Şirkətin Pərakəndə və Bayi satış nöqtələrində satış heyyətinin məhsul biliyi və təqdimatı səviyyəsini artırmaq məqsədi ilə mütəmadi treyninqlərin təşkili və satış heyyətinin bununla bağlı dəyərləndirilməsi;
Elektron CV forması
- Təhsil : Ali
- Aksesuar və gadgetlər haqqında məlumatlı olmaq
- MS office proqramlarından sərbəst istifadə
- Azərbaycan dilində səlis nitq qabiliyyəti (rus və ya ingilis dili biliyi arzuolunandır)
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı
- Aktiv, dürüst, məsuliyyətli, stressə davamlı, işində dəqiq, ünsiyyət qurma bacarığı
- Verilən tapşırığa adaptasiya olma və sərbəst araşdırma qabiliyyəti
- İşgüzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı
- Məhsul bazında bazar araşdırması etmək
- Çalışdığı kateqoriya məhsullarının spesifikasiyalarını tam şəkildə bilmək
- Gündəlik satışları ve satışlara görə stok səviyyəsini yoxlamaq
- Rəfləri, məhsul düzülüşlərini, birkalar, POP-lər və s. kontol etmək
Maraqlanan namizədlər müvafiq təcrübə və keyfiyyətlərini əks etdirən CV və niyyət məktubunu (hr@bakuelectronics.az) elektron poçtuna göndərməlidir.
Tələblərə uyğun olmayan və "Mövzü" qismində müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmayan "CV" - lərə baxılmayacaq.
- Təhsil: Ali
- MS office proqramlarından sərbəst istifadə
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis nitq qabiliyyəti
- Aktiv, dürüst, məsuliyyətli, stressə davamlı, işində dəqiq, ünsiyyət qurma bacarığı
- İşgüzar və hədəf yönlü, problemləri həll etmə bacarığı
- Müştəri müraciətlərinin daxili prosesə uyğun qəbulu və həlli yollarının araşdırılması
- Bonus layihəsindən daxil olan məlumatların proqrama əlavə olunması
- Daxil olan müraciətlərə dolğun məlumatların verilməsi
- Zəng edərək müştəri məlumatlarının proqramda tamamlanması
- Müştəri bazasına aid statistikaların təqdim olunması
- Həftəlik və aylıq raporların təqdim olunması
Elektron CV forması
- Ali təhsil.
- Müvafiq sahə üzrə 3-4 il iş təcrübəsi.
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarığı.
- Auditoriya ilə işləmək və təşkilatçılıq qabiliyyəti.
- Səlis Azərbaycan, əla səviyyədə ingilis və rus dili.
- Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı
- NLP təlim proqramının təşkili və tədris olunması
- Zamanın idarə olunması təlim proqramının təşkili və tədris olunması
- Kouçinq təlim proqramının təşkili və tədris olunması
- Bədən dili təlim proqramının təşkili və tədris olunması
- Satış texnikaları təlim proqramının təşkili və tədris olunması
- Müştəri məmnuniyyəti təlim proqramının təşkili və tədris olunması
- Xidmət keyfiyyətinin artırılması mövzusunda təlim proqramının təşkili və tədris olunması
- Təlim KPI tətbiq etmək
- Proqram KPI-lərinə dair hesabatlar hazırlamaq və təqdim etmək
- İşçiləri qiymətləndirmək və zəif tərəflərini müəyyən etmək
- Tələblərə uyğun olaraq təlim ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək
- Təlim şöbəsinin tədris cədvəlini hazırlamaq
- Rüblük və illik təlim proqramı hazırlamaq
- Təlim proqramları üçün büdcənin hazırlanıb rəhbərliyə təqdim etmək
- Təsdiqlənmiş təlim büdcəsinə riayət edilərkən təlim mərhələlərinin və hədəflərinin həyata keçirilməsi
Elektron CV forması
- Orta təhsil,
- Müvafiq sahədə 1il iş təcrübəsi
- Yaş: 25-40,
- Cinsi: Kişi,
- Diqqətçilik və məsuliyyət,
- Komandada işləmək bacarığı.
- İş qrafiki: həftəlik 6 günlük qrafik (09:00-18:00)
- Həftədə 1 gün istirahət
- Rəhbərliyin və ya iş icraçılarının tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
Elektron CV forması
- MS Excel və MS Word proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Yüklərin anbara qəbulu, saxlanılması və oradan təhvil verilməsini təmin etmək;
- Yüklərin qabaqcadan sifarişlər və istiqamətlər üzrə komplektləşdirilməsini təşkil etmək;
- Məhsulların çeşidlənməsi, sistemə işlənməsini təmin etmək və daşınmasında köməklik göstərmək;
- Məhsulların anbara qəbulu, saxlanması və təhvili zamanı təhlükəsiz, tam və müvafiq qablaşdırmada olmasına nəzarət etmək;
- Anbar əməliyyatlarına dair bütün işləri sistemə işləmək, mal qalıqlarını dövri olaraq yoxlamaq;
- Aylıq stok sayımınında iştirak etmək , stokda olan çatışmazlıqları üzə çıxarmaq və birbaşa rəhbərinə hesabat vermək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Təhsil: Ali;
- Yaş: 21-40;
- MS Excel və MS Word proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Analitik düşüncə;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama bacarığı;
- İş təcrübəsi: 1-3 il.
- Müştərilərin nisyə alış üçün müraciətlərini qəbul və analiz etmək;
- Müştərilərə məhsulların nisyə alış şərtləri, ödəniş vaxtları və imkanları ilə bağlı ətraflı məlumat vermək;
- Daxil olan müraciətlərin vaxtında icra olunmasını və müvafiq sənədlərin tərtibatını təmin etmək;
- Nisyə məhsul satışı üçün tələb olunan sənədlərin və məlumatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunu yoxlamaq;
- Nisyə satış müqaviləsinin şərtləri barədə müştərilərə məlumat vermək;
- Nisyə satış müqaviləsini hazırlamaq üçün müştəri barəsində məlumat və sənədləri əldə etmək;
- Müştəriyə nisyə məhsul satış zamanı aylıq ödəniş məbləğini hesablamaq və müqavilənin bağlanmasını təmin etmək;
- Müştəri və müqavilə məlumatlarını əməliyyat proqramına daxil etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Təhsil: Ali;
- Yaş: 21-40;
- MS Excel və MS Word proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Analitik düşüncə;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama bacarığı;
- İş təcrübəsi: 1-3 il.
- Borcu gecikdirilən müştərilərlə telefon əlaqəsi yaratmaq və borcun ödənilməsi istiqamətində danışıqlar aparmaq;
- Borcun ödənilməsinə nəzarət etmək;
- Ödənişləri gecikmədə olan müştərilərə bildirişlər göndərmək;
- Gecikmədə olan müştərilərin ödənişlərinin gecikmə səbəbini araşdırmaq, bununla bağlı birbaşa rəhbərə məlumat vermək;
- Ödənişi məhkəmə qaydası ilə təmin olunması müəyyən olunan sənədlərini təhvil-təslim aktı ilə Hüquq şöbəsinə təhvil vermək;
- Gündəlik görülən işlər barədə əməliyyat proqramında qeydiyyat aparmaq.
Xüsusi Tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları.
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Elektron CV forması
- Azərbaycan və Rus dillərini səlis bilməli,
- Ofis proqramlarında mütləq işləmək bacarığı,
- Kollektivdə işləmə qabiliyyəti,
- İşgüzar ünsiyyət qurma etikası,
- Dəqiqlik və məsuliyyət, xidməti tapşırıqların vaxtında icrasının təmin olunması,
- Müştəri məmnuniyyətinin təmin edilməsi.
- Təklifə əsasən müştəridən pulu təhvil almaq, kassaya mədaxil etmək, mədaxil olunan məbləğdə müştəriyə çeki və qalıq məbləğ olduğu halda təqdim etmək,
- Kassada olan pul vəsaiti müəyyən olunan məbləğə çatdıqda və ya iş gününün sonunda pul vəsaitini saymaq
- 6/7 iş həftəsi.
Elektron CV forması
- Orta təhsil,
- Müvafiq sahədə 1il iş təcrübəsi
- Yaş: 25-40,
- Cinsi: Kişi,
- Diqqətçilik və məsuliyyətli
- Komandada işləmək bacarığı
- Rəhbərliyin və ya iş icraçılarının tapşırıqlarını yerinə yetirmək
- Müştərilərin gülərüzlə qarşılamaq, hər bir müştəriyə malı təhvili proseduruna uyğun xidmət göstərilmək və müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq;
- Anabr daxilində sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək;
- Əl ilə və əl arabası, forklift və birbaşa qaldırıcı-nəqledici mexanizmlərdən istifadə etməklə yükləri yükləyib boşaltmaq;
- Yüklərin daşımaq və anbardaxili kodlaşdırmaya uyğun yerləşdirmək;
- İş qrafiki: həftəlik 6 günlük qrafik
- Həftədə 1 gün istirahət
- Yaş: 25 – 55;
- B və C kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;
- Böyük həcmli yük maşını idarə etməkdə 3-5 il iş təcrübəsi;
- Diqqətli, məsuliyyətli;
- Avtomobilin texniki vəziyyətini yoxlamaq, gərəkli prosedurları həyata keçirmək;
- Məntəqədən çıxmazdan əvvəl maşını müvafiq qaydada qəbul etmək, avtotəsərrüfata qayıtdıqdan sonra təhvil vermək və ona ayrılmış yerə qoymaq;
- Müəyyən olunmuş təyinat məntəqələri üzrə məhsulların daşınmasını həyata keçirmək;
- Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək;
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus dilini bilmək arzuolunandır);
- Operativlik və gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;
- MS Office proqramlarından (xüsusilə MS Excel) sərbəst istifadə bacarığı;
- Analitik düşüncə və təhlil bacarığı;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
- Ümumi satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün mağazada əməliyyatlarla bağlı işləri icra etmək, koordinasiya etmək və işlərə nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə anbar və xəzinə ilə əlaqəli olan bütün növ əməliyyatların cari vəziyyətini izləmək və problemləri həll etmək;
- Mağaza üzrə anbar və xəzinə ilə bağlı gündəlik əməliyyatlar haqqında hesabatlar hazırlamaq;
- Əməliyyatların icra statusu ilə bağlı məlumat bazasının daim yenilənməsini təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək;
- Mağazalarda əməliyyatlarla bağlı xidmət səviyyəsinin artırılması istiqamətində işlər görmək;
- Satış analizlərini aparmaqla məhsul kateqoriyaları üzrə müvafiq şəxslərə məlumat vermək;
- Mağazada satılan və satılmayan məhsulları araşdırmaq, mağaza tələblərini araşdırıb müəyyən etmək və işin təkmilləşdirilməsi istiqamətində təkliflər vermək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları.
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları.
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları.
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Elektron CV forması
- MS Excel və MS Word proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Yüklərin anbara qəbulu, saxlanılması və oradan təhvil verilməsini təmin etmək;
- Yüklərin qabaqcadan sifarişlər və istiqamətlər üzrə komplektləşdirilməsini təşkil etmək;
- Məhsulların çeşidlənməsi, sistemə işlənməsini təmin etmək və daşınmasında köməklik göstərmək;
- Məhsulların anbara qəbulu, saxlanması və təhvili zamanı təhlükəsiz, tam və müvafiq qablaşdırmada olmasına nəzarət etmək;
- Anbar əməliyyatlarına dair bütün işləri sistemə işləmək, mal qalıqlarını dövri olaraq yoxlamaq;
- Aylıq stok sayımınında iştirak etmək , stokda olan çatışmazlıqları üzə çıxarmaq və birbaşa rəhbərinə hesabat vermək.
Xüsusi Tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları.
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- MS Excel və MS Word proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Yüklərin anbara qəbulu, saxlanılması və oradan təhvil verilməsini təmin etmək;
- Yüklərin qabaqcadan sifarişlər və istiqamətlər üzrə komplektləşdirilməsini təşkil etmək;
- Məhsulların çeşidlənməsi, sistemə işlənməsini təmin etmək və daşınmasında köməklik göstərmək;
- Məhsulların anbara qəbulu, saxlanması və təhvili zamanı təhlükəsiz, tam və müvafiq qablaşdırmada olmasına nəzarət etmək;
- Anbar əməliyyatlarına dair bütün işləri sistemə işləmək, mal qalıqlarını dövri olaraq yoxlamaq;
- Aylıq stok sayımınında iştirak etmək , stokda olan çatışmazlıqları üzə çıxarmaq və birbaşa rəhbərinə hesabat vermək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Təhsil: Ali/Orta-ixtisas
- Sahə üzrə 2-3 il iş təcrübəsi
- Yaş:30-50
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (Əla), Rus dili(arzuolunandır)
- Yaxşı səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Word, Excel, və s.)
-
Aiddiyyati şöbə müdirinin göstərişinə əsasən Anbardar olmadıqda onun səlahiyyətlərini icra etmək.
-
Malın təhvili zonasında müştəri məmnuniyyəti standartlarına əsasən xidmət göstərilməsini təşkil etmək.
-
Anbardar köməkçisi olduğu anbarda təhlükəslik qaydalarına uygun fəaliyyəti təşkil etmək və anbar personalından bunu tələb etmək.
-
Anbarda baş verən fors major və digər arzuolunmaz hallarda təxirəsalınmaz tədbirlər görüb və bu barədə anbardara məlumat vermək.
-
Anbardar köməkçisi olduğu anbarın işçi heyətinin nəzarət və müşahidə altında saxlanılması, onları şirkətin yazılı prosedurlarına əsasən idarə etmək , düzgün yönləndirmək , motivə etmək və kollektiv ruhu qorumaq.
-
Malın qəbulunu, qəbul edilən malların siyahı üzrə yoxlanılmasını, malları komplektinin tam olmasını və qəbul olunan malların anbarda nəzərdə tutulan zonalara yerləşdirilməsini təşkil etmək.
-
Satış zamanı və ya sifarış tələbi əsasında anbardan mal çıxışını təşkil etmək.
-
Anbar ilə əlaqəli bütün əməliyyatların prosedurlar üzrə tələb olunan sənədlər əsasında icrasını təşkil etmək
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi mütləqdir
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (Əla), Rus dili(arzuolunandır)
- Yaxşı səviyyədə kompüter bacarıqları (MS Word, Excel, və s.)
-
İşə başlamzadan öncə xidməti geyimini geyinmək ;
-
Malı (texniki məişət avadanlığının və s.) test etmək (səs-küy, və s.);
-
Malın texniki hissələrini və aksesuarları yoxlamaq;
-
Malın gövdə sistemini yoxlamaq. (təmizlik, cızıq, ezik olub-olmadığı);
-
Malın mühərrik sisteminin yoxlamaq;
-
Malın elektrik sistemini yoxlamaq;
-
Yoxlama nəticələri ardıcıl olaraq qeyd etmək;
-
Çatışmazlıqlar olduğu zaman malı servisə təhvil vermək;
-
Mala dəyən zərəri müəyyənləşdirmək (əlaqədar usta ilə birlikdə) və ustaya təhvil vermək;
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Orta təhsil,
- Müvafiq sahədə 1il iş təcrübəsi
- Yaş: 25-40,
- Diqqətçilik və məsuliyyətli
- Komandada işləmək bacarığı
- Rəhbərliyin və ya iş icraçılarının tapşırıqlarını yerinə yetirmək
- Müştərilərin gülərüzlə qarşılamaq, hər bir müştəriyə malı təhvili proseduruna uyğun xidmət göstərilmək və müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq;
- Anabr daxilində sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək;
- Əl ilə və əl arabası, forklift və birbaşa qaldırıcı-nəqledici mexanizmlərdən istifadə etməklə yükləri yükləyib boşaltmaq;
- Yüklərin daşımaq və anbardaxili kodlaşdırmaya uyğun yerləşdirmək;
Elektron CV forması
- Uyğun və yaxın satış sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi
- İdarəetmə bacarıqları
- Şəxsi inkişaf və karyerada yüksəliş
- İş qrafiki: Növbəli
- Əmək haqqı və Bonus: namizədin təcrübə və peşəkarlıq səviyəsindən asılı olaraq 500 - 800 AZN aralığında dəyişir
- Müştərilərin qarşılanması;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə təmin etmək;
- Müştəri sorğularını cavablamaq;
- Satış hədəflərini həyata keçirmək;
Elektron CV forması
- Yaş: 25 – 50
- BC kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi
- Korporativ iş mühitində işləmə bacarığı
- Ünvan: Hökməli dairəsi
- İş təcrübəsi/ Böyük həcmli yük maşını idarə etməkdə azı 3 il iş təcrübəsi
- Əmək haqqı: 560 AZN
- Əlaqə:994555059292
- Avtomobilləri yanacaq, sürtkü materialları və soyuducu mayelərlə doldurulmaq;
- Avtomobilin texniki vəziyyətini yoxlamaq və xəttə çıxmazdan əvvəl qəbul etmək , avtotəsərrüfata qayıtdıqdan sonra maşını təhvil vermək və ona ayrılmış yerə qoymaq;
- Avtomobilləri yükləmə zamanı yük altına vermək, yükləri yükləyib-boşaltmaq, yükü yerləşdirilib kuzovda bağlanmasına nəzarət, iş zamanı xətdə qarşıya çıxan və mexanizmin sökülməsini tələb etməyən xırda nasazlıqları aradan qaldırmaq;
- Yol sənədlərini rəsmiləşdirmək;
- Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək.
Elektron CV forması
- Müvafiq sahədə təcrübə
- Yaş Həddi: 25-50
- Əlaqə nömrəsi: 055-505-92-92
- Əmək haqqı: 520 AZN
- Ünvan: Hökməli dairəsi
- Anbar daxilində sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək;
- Əl ilə və əl arabası, forklift və birbaşa qaldırıcı-nəqledici mexanizmlərdən istifadə etməklə yükləri yükləyib boşaltmaq;
- Yüklərin daşımaq və anbardaxili kodlaşdırmaya uyğun yerləşdirmək ;
- Nəqledici vasitələrdə və anbarda yükü bağlamaq və üstünü örtülmək;
- 50 kq-a qədər (4 dərəcə) və 50 kq-dan artıq (5 dərəcə) yüklərin avtomobillərə və nəqliyyat vasitələrinə yüklənib boşaltmaq.
Elektron CV forması
- Ali təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində minimum 1 illik iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərindən birini bilməsi arzu olunandır);
- Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün riyazi biliklərə malik olmaq;
- Analitik düşünmək;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmləri haqqında məlumatlı olmaq;
- Yüksək dəqiqlik və məsuliyyət;
- Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı.
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini və ödənişləri qəbul etmək;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirmək;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Müştərilərin suallarını dinləmək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və ya aidiyyatı üzrə yönləndirmək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus dilini bilmək arzuolunandır);
- Operativlik və gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;
- MS Office proqramlarından (xüsusilə MS Excel) sərbəst istifadə bacarığı;
- Analitik düşüncə və təhlil bacarığı;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
- Ümumi satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün mağazada əməliyyatlarla bağlı işləri icra etmək, koordinasiya etmək və işlərə nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə anbar və xəzinə ilə əlaqəli olan bütün növ əməliyyatların cari vəziyyətini izləmək və problemləri həll etmək;
- Mağaza üzrə anbar və xəzinə ilə bağlı gündəlik əməliyyatlar haqqında hesabatlar hazırlamaq;
- Əməliyyatların icra statusu ilə bağlı məlumat bazasının daim yenilənməsini təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək;
- Mağazalarda əməliyyatlarla bağlı xidmət səviyyəsinin artırılması istiqamətində işlər görmək;
- Satış analizlərini aparmaqla məhsul kateqoriyaları üzrə müvafiq şəxslərə məlumat vermək;
- Mağazada satılan və satılmayan məhsulları araşdırmaq, mağaza tələblərini araşdırıb müəyyən etmək və işin təkmilləşdirilməsi istiqamətində təkliflər vermək.
Elektron CV forması
Xüsusi Tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Elektron CV forması