- Vakansiyalar
Vakansiyalar
- Bakı
- Hökməli
- Gəncə
- İsmayıllı
- Şəki
- Şəmkir
- Xaçmaz
- Göyçay
- Mingəçevir
- Masallı
Xüsusi tələblər:
- Dizayn və memarlıq şirkətlərində və ya daxili dizayner kimi 1 ildən 3 ilə qədər iş təcrübəsi;
- İşıqlandırma və aydınlatma sistemləri üzrə təcrübə mütləqdir;
- İşıqlandırma və aydınlatma sistemləri üzrə bilik;
- İxtisaslaşmış müəssisələrdə müvafiq memarlıq və interyer dizayn təhsili ilə bağlı sertifikatlar;
- 3D vizuallaşdırma bacarıqları, rəng və dizayn prinsiplərini işlərində tətbiq etmək;
- Rus və ingilis dillərində yazılı və şifahi şəkildə ünsiyyət qurmaq;
- AutoCAD, SketchUp, Revit və ya digər 3D proqram təminatı üzrə biliklər;
- Analitik düşüncə;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Mağazanın elektik və işıqlandırma sxemini hazırlamaq;
- Mağazanın daxili interyerinə uyğun olaraq aydınlatmaların yerləşəcəyi yerləri müəyyən etmək;
- Ehtiyac olduğu təqdirdə subpodratçılarla görüş keçirmək;
- Şirkətin dizayn tələblərinə uyğun olaraq mağaza dizaynının ideyasının konsepsiyadan təfərrüatlı dizayn mərhələsinə çatdırılmasını təmin etmək;
- Mağaza təmiri və alternativ mağaza formatları ilə bağlı müxtəlif dizayn formaları hazırlamaq və tətbiq etmək;
- Estetik gözləntilərə və ümumi tələblərinə cavab verən bir sıra müvafiq innovativ dizayn üsulları hazırlamaq;
- Dizaynın məqsədini rəhbərliyə və auditoriyaya aydın şəkildə çatdırmaq üçün sxematik planlar, vizual dizayn paketləri, eskizlər, cədvəllər və s. hazırlamaq və təqdim etmək;
- Müxtəlif tikinti materiallarını, tikinti üsullarını, dizaynda istifadə edilən qabaqcıl təcrübələri, daxili tərtibati, işıqlandırma və akustika haqqında məlumatları aydın şəkildə təhlil etmək, vizual təqdimat materialları ilə məlumatları rəhbərlik və həmkarları ilə paylaşmaq;
- Nəzərdə tutulan dizayn konsepsiyasını uğurla tamamlamaq üçün gözlənilən keyfiyyət standartına uyğun dizayn sənədlərini hazırlamaq;
- Fəaliyyəti üzrə ezamiyyə səfərlərini həyata keçirmək;
- İstənilən vaxtda çoxsaylı layihələri icra etmək üçün tapşırıq və məsuliyyətləri prioritetləşdirmək;
Xüsusi tələblər:
- Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Loyallıq və şirkət qaydalarına riayət etmək;
- Stresə davamlı olmaq;
- Növbə ərzində xidmət etdiyi ərazidə olmaq və onun təhlükəsizliyini təmin etmək;
- Mühafizə postunu təhvil almaq və təhvil vermək;
- Təlimata əsasən tapşırılan obyektin müəyyən olunmuş vaxt çərçivəsində mühafizəsini həyata keçirmək;
- Baş verən hadisələrlə bağlı növbə rəisinə mütəmadi olaraq məlumat vermək;
- Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək;
Xüsusi tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə və ya texniki sahə üzrə arzu olunandır);
- Müvafiq sahə üzrə 1 ilədək iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- Analitik təhlil bacarığı;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Mağazalarda və mərkəzi anbarda mövcud olan mal qalığı və xəzinələrdə mövcud olan qiymətlilərin (pul vəsaiti, hədiyyə kartları və s.) sayımının həyata keçirilməsi və ERP sistemindən hesabat alaraq nəticələrin müqayisə edilməsi;
- Mağaza və Mərkəzi anbarda mövcud olan malların satışa yararlılıq vəziyyətinin müəyyən edilməsi məqsədi ilə texniki baxışın həyata keçirilməsi;
- Mağazaların fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi məqsədi ilə xüsusi meyarlara əsasən mağazada müşahidə aparılması, işçi heyətinə sorğular ünvanlayaraq nəticənin dəyərləndirilməsi;
- Servis tərəfindən satışa yararsız hesab edilmiş malların məhv edilməsi və görülmüş işin nəticəsinin aktlaşdırılması prossesində iştirakın təmin edilməsi;
- Audit nəticəsinə uyğun olaraq təqdim edilmiş sorğuların nəticəsinin qiymətləndirilməsinə dair monitorinqlərin həyat keçirilməsi;
- Görülmüş işlər üzrə ilkin hesabatın hazırlanması məqsədi ilə struktur vahidi üzrə məsul şəxslərlə birgə fəaliyyətin təmin edilməsi və yaranmış sorğuların cavablandırılması;
- Vəzifə öhdəliklərinin icrası ilə əlaqədar olaraq Bakı və region mağazaları üzrə ezamiyyələrdə iştirak edilməsi;
Xüsusi tələblər:
- Komandada işləmək bacarığı;
- Ağır, iri həcmli məhsullara işləmək qabiliyyəti;
- Loyallıq və şirkət qaydalarına riayət etmək;
- Məhsulları əl və ya əl arabası, forklift, birbaşa qaldırıcı-nəqledici mexanizmlərdən istifadə etməklə yükləyib boşaltmaq;
- 50 kq-a qədər (4 dərəcə) və 50 kq-dan artıq (5 dərəcə) yükləri avtomobillərə və nəqliyyat vasitələrinə yükləyib boşaltmaq;
- Məhsulları daşımaq və anbar daxili kodlaşdırmaya uyğun yerləşdirmək;
- Malları yük maşınına yığdıqda hərəkətini məhdudlaşdırmaq üçün möhkəmləndirmək;
- Müştəriləri gülərüzlə qarşılamaq, hər bir müştəriyə prosedura uyğun xidmət göstərmək və müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq;
- Anbar daxilində sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək.
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
İş rejimi: Tam iş günü (6 gün), gündəlik 8 saat
Əmək haqqı: 500 AZN Gross
Yaş həddi: 25-40
İş yeri: Bakı şəhəri üzrə mağazalar
Əlaqə nömrəsi: 055 505 92 92
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- MS Excel və MS Word proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüklərin anbara qəbulu, saxlanılması və oradan təhvil verilməsini təmin etmək;
- Yüklərin qabaqcadan sifarişlər və istiqamətlər üzrə komplektləşdirilməsini təşkil etmək;
- Məhsulların çeşidlənməsi, sistemə işlənməsini təmin etmək;
- Məhsulların anbara qəbulu, saxlanması və təhvili zamanı təhlükəsiz, tam və müvafiq qablaşdırmada olmasına nəzarət etmək;
- Anbar əməliyyatlarına dair hər bir məlumatın sistemə daxil edilməsi, mal qalıqlarını dövri olaraq yoxlamaq;
- Aylıq stok sayımınında iştirak etmək , stokda olan çatışmazlıqları aşkarlamaq və birbaşa rəhbərinə hesabat vermək;
Xüsusi tələblər:
- A1 kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi;
- Loyallıq və şirkət qaydalarına riayət etmək;
- Stresə davamlı olmaq;
- İnkişafa meyilli və təşəbbüskar olmaq;
- Gülərüz, yüksək xidmət göstərmək bacarığı olmaq;
- İşində ciddi və məhsuliyyətli olmaq;
- Göndərişləri təhvil almaq, müəyyən edilmiş təyinat məntəqələri üzrə çeşidləmək və müvafiq ünvanlara çatdırılmanı həyata keçirmək;
- Hər bir müştəriyə məhsul təhvili proseduruna uyğun xidmət göstərmək və müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq;
- Məhsulun təhvil-təslimi zamanı müştəriyə məhsul, sənədləşmə, zəmanət və digər lazımı məsələlər üzrə tam məlumat vermək və müştəri suallarını dolğun şəkildə cavablandırmaq;
- Sifarişlərin vaxtında, təhlükəsiz və səliqəli şəkildə müştərilərə çatdırılmasını təmin etmək;
- Göndərişlərlə bağlı bütün sənədləşmənin tam və dəqiq yerinə yetirilməsindən əmin olmaq;
- Göndərişlərin çatdırılması zamanı müvafiq nağd, kredit və nağdsız ödənişləri hesablaşmaları düzgün şəkildə həyata keçirmək;
- Etibar olunan depozit məbləğə və sifarişə maddi məsuliyyət daşımaq;
- Çatdırılması ertələnmiş məhsulların anbardara şöbənin daxili prosedurları və iş vərdişlərinə uyğun təhvil vermək;
- Günlük, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlamaq;
- Çatdırılma işinin məhsuldar təşkili üçün mütəmadi olaraq təkliflər hazırlamaq;
Xüsusi tələblər:
- Ali və ya orta təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində səlis nitqə sahib olması vacibdir (rus, ingilis dili biliyi arzu olunandır);
- Komputer və ofis avadanlıqlarından istifadə qabiliyyəti;
- Komanda şəklində işləmək bacarığı;
- Gülərüz, nizam-intizamlı, işgüzar. hədəfyönlü, problemləri həll etmə bacarığı;
- Şirkətin satış həcminin artırılmasına dəstək olmaq;
- Məhsulun istifadə olunması texnikasını müştəriyə canlı nümayiş etdirmək;
- Keçirilən aksiya və kampaniyalar haqqında müştəriləri məlumatlandırmaq;
- Satış nöqtəsində məhsulların rəf düzülüşünə, qiymət kağızlarına, palet və stendlərə nəzarət etmək;
- Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını təmin etmək;
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını bilmək;
- Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirmək;
- TV və mobil məhsullarının proqram təminatını həyata keçirmək;
- Telefon, planşet və noutbuklar üçün yeni hesab yaratmaq;
- Telefon, planşet və noutbuklarda olan məlumatların yeni cihaza köçürülməsini həyata keçirmək;
- Telefon və planşetlər üçün üzlükləri çəkmək;
- Stoka nəzarət və ehtiyac sifarişi təmin etmək;
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək;
- MS Office proqramlarından (xüsusilə MS Excel) sərbəst istifadə bacarığı;
- Analitik düşüncə və təhlil bacarığı;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Ümumi satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün mağazada əməliyyatlarla bağlı işləri icra etmək, koordinasiya etmək və işlərə nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə anbar və xəzinə ilə əlaqəli olan bütün növ əməliyyatların cari vəziyyətini izləmək və problemləri həll etmək;
- Mağaza üzrə anbar və xəzinə ilə bağlı gündəlik əməliyyatlar haqqında hesabatlar hazırlamaq;
- Əməliyyatların icra statusu ilə bağlı məlumat bazasının daim yenilənməsini təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək;
- Mağazalarda əməliyyatlarla bağlı xidmət səviyyəsinin artırılması istiqamətində işlər görmək;
- Satış analizlərini aparmaqla məhsul kateqoriyaları üzrə müvafiq şəxslərə məlumat vermək;
- Mağazada satılan və satılmayan məhsulları araşdırmaq, mağaza tələblərini araşdırıb müəyyən etmək və işin təkmilləşdirilməsi istiqamətində təkliflər vermək;
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək;
- Operativlik və gərgin iş rejimində işləmək bacarığı;
- MS Office proqramlarından (xüsusilə MS Excel) sərbəst istifadə bacarığı;
- Analitik düşüncə və təhlil bacarığı;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə əsasən mağazada bütün növ əməliyyatların icrasına nəzarət etmək;
- Anbar və xəzinə ilə əlaqəli bütün növ əməliyyatların hesabatlarını təmin etmək və müvafiq şəxsləri məlumatlandırmaq;
- Mağaza üzrə çox satılan və ya az satılan məhsul növlərinin təhlilini aparmaq və ümumi müştəri tələbləri əsasında stokların daim yenilənməsini təmin etmək;
- Satışların artırılması və əmliyyatlarla bağlı xidmətlərin keyfiyyətinin artırılması məqsədi ilə təkliflər vermək;
- Mağaza üzrə müştəri bazasının inkişafı və keyfiyyət dinamikası üçün nəzərdə tutulan aylıq hesabatları hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağazada anbar və xəzinə ilə bağlı gündəlik yoxlamaları həyata keçirmək;
- İş gününün əvvəlində işin planlaşdırılması, keçmiş gündən çıxarılan nəticələr və tövsiyyələr üzərində təşkilatı məsələlər üzrə qısa müddətli iclaslar həyata keçirmək;
- Mağazalarda icra edilən bütün növ əməliyyatların gündəlik hesabatlarını təqdim etmək;
- Tabeçiliyində olan işçilərin işini koordinasiya etmək;
- Digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı işi təşkil etmək;
Xüsusi tələblər:
- Yaş: 22-30;
- İşgüzar xarakter, yüksək ünsiyyət qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Səliqəli, gülərüz və səbrli olmaq;
- İşində ciddi və məhsuliyyətli olmaq;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Sürücülük vəsiqəsinə sahib olmaq üstünlükdür;
- Çatdırılmalar sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır;
- Müəyyən edilmiş marşrut üzrə göndərişləri çeşidləmək, götürmək və çatdırmaq;
- Sifarişlərin vaxtında, təhlükəsiz və səliqəli müştərilərə çatdırılmasını həyata keçirmək;
- Göndərişlərlə bağlı bütün sənədləşmənin tam və dəqiq yerinə yetirmək;
- Göndərişlərin çatdırılması nəticəsində yaranan bütün nağd əməliyyatlara görə cavabdeh olmaq;
- Müştərilərlə münasibətdə şirkətin imicinə uyğun olaraq öz vəzifələrini peşəkarcasına və nəzakətlə yerinə yetirmək;
- Müştəriləri gülərüzlə salamlamaq, hər bir müştəriyə mal təhvili proseduruna uyğun xidmət göstərmək və müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq;
Xüsusi tələblər:
- Ali təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində minimum 1 illik iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərindən birini bilməsi arzu olunandır);
- Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün riyazi biliklərə malik olmaq;
- Analitik düşünmək;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmləri haqqında məlumatlı olmaq;
- Yüksək dəqiqlik və məsuliyyət;
- Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı.
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini və ödənişləri qəbul etmək;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirmək;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Müştərilərin suallarını dinləmək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və ya aidiyyatı üzrə yönləndirmək.
Elektron CV forması
Xüsusi tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Elektron CV forması
Xüsusi tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları.
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi tələblər:
- Komandada işləmək bacarığı;
- Ağır, iri həcmli məhsullara işləmək qabiliyyəti;
- Loyallıq və şirkət qaydalarına riayət etmək;
- Məhsulları əl və ya əl arabası, forklift, birbaşa qaldırıcı-nəqledici mexanizmlərdən istifadə etməklə yükləyib boşaltmaq;
- 50 kq-a qədər (4 dərəcə) və 50 kq-dan artıq (5 dərəcə) yükləri avtomobillərə və nəqliyyat vasitələrinə yükləyib boşaltmaq;
- Məhsulları daşımaq və anbar daxili kodlaşdırmaya uyğun yerləşdirmək;
- Malları yük maşınına yığdıqda hərəkətini məhdudlaşdırmaq üçün möhkəmləndirmək;
- Müştəriləri gülərüzlə qarşılamaq, hər bir müştəriyə prosedura uyğun xidmət göstərmək və müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq;
- Anbar daxilində sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək.
AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
İş rejimi: Tam iş günü (6 gün), gündəlik 8 saat
Əmək haqqı: 600 AZN Gross
Yaş həddi: 25-40
İş yeri: Bakı şəhəri, Hökməli qəsəbəsi
Əlaqə nömrəsi: 055 414 51 23
Xüsusi tələblər:
- Yaş: 25 – 50
- BC kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi
- Korporativ iş mühitində işləmə bacarığı
- Ünvan: Hökməli dairəsi
- İş təcrübəsi/ Böyük həcmli yük maşını idarə etməkdə azı 3 il iş təcrübəsi
- Avtomobilləri yanacaq, sürtkü materialları və soyuducu mayelərlə doldurulmaq;
- Avtomobilin texniki vəziyyətini yoxlamaq və xəttə çıxmazdan əvvəl qəbul etmək , avtotəsərrüfata qayıtdıqdan sonra maşını təhvil vermək və ona ayrılmış yerə qoymaq;
- Avtomobilləri yükləmə zamanı yük altına vermək, yükləri yükləyib-boşaltmaq, yükü yerləşdirilib kuzovda bağlanmasına nəzarət, iş zamanı xətdə qarşıya çıxan və mexanizmin sökülməsini tələb etməyən xırda nasazlıqları aradan qaldırmaq;
- Yol sənədlərini rəsmiləşdirmək;
- Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək.
Əlaqə nömrəsi: 055 414 51 23
Əmək haqqı: 670 AZN Gross
İş rejimi: Tam iş günü (6 gün), gündəlik 8 saat
Xüsusi tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları;
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək;
Xüsusi tələblər:
- Müştəriyönümlü olmaq;
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmaq;
- Stresə davamlı olmaq;
- İnkişafa meylli olmaq;
- Komanda ilə birgə işləmə bacarığı;
- Problem həll etmə bacarığı;
- Müştəri müraciətlərini, şikayət və təkliflərini aidiyyatı üzrə yönləndirmək;
- Müştəriləri sorğuları üzrə düzgün məlumatlandırmaq;
- Şirkətin təklif etdiyi xidmətlər barəsində müştəriləri düzgün məlumatlandırmaq;
- Məhsullar və xidmətlər haqqında müştərilərdən rəsmi və qeyri-rəsmi rəylər toplamaq;
- Müştərilərin rəyləri haqqında digər müvafiq şəxsləri və əlaqədar şöbəni mütəmadi olaraq xəbərdar etmək;
- Şirkətin müştəri xidmətləri siyasətini tətbiq etmək;
- Müştərilərə yüksək səviyyəli xidmət göstərərək müştəri məmnuniyyətinin qorunmasını təmin etmək;
- Şirkət və müştəri arasındakı qarşılıqlı münasibətlərin müsbət yöndə inkişaf etdirilməsini təmin etmək;
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- MS Excel və MS Word proqramları ilə sərbəst işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüklərin anbara qəbulu, saxlanılması və oradan təhvil verilməsini təmin etmək;
- Yüklərin qabaqcadan sifarişlər və istiqamətlər üzrə komplektləşdirilməsini təşkil etmək;
- Məhsulların çeşidlənməsi, sistemə işlənməsini təmin etmək;
- Məhsulların anbara qəbulu, saxlanması və təhvili zamanı təhlükəsiz, tam və müvafiq qablaşdırmada olmasına nəzarət etmək;
- Anbar əməliyyatlarına dair hər bir məlumatın sistemə daxil edilməsi, mal qalıqlarını dövri olaraq yoxlamaq;
- Aylıq stok sayımınında iştirak etmək , stokda olan çatışmazlıqları aşkarlamaq və birbaşa rəhbərinə hesabat vermək;
Elektron CV forması
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını bilmək;
- Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirmək;
- TV və mobil məhsullarının proqram təminatını həyata keçirmək;
- Telefon, planşet və noutbuklar üçün yeni hesab yaratmaq;
- Telefon, planşet və noutbuklarda olan məlumatların yeni cihaza köçürülməsini həyata keçirmək;
- Telefon və planşetlər üçün üzlükləri çəkmək;
- Stoka nəzarət və ehtiyac sifarişi təmin etmək;
Elektron CV forması
Xüsusi tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları;
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək;
Xüsusi tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları.
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik toplantılar keçirmək və onlara tapşırıqlar vermək;
- Satışları artırmaq və gündəlik tapşırıqları yerinə yetirmək üçün bütün işçilərin idarə edilməsini təmin etmək;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək.
Elektron CV forması
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını bilmək;
- Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirmək;
- TV və mobil məhsullarının proqram təminatını həyata keçirmək;
- Telefon, planşet və noutbuklar üçün yeni hesab yaratmaq;
- Telefon, planşet və noutbuklarda olan məlumatların yeni cihaza köçürülməsini həyata keçirmək;
- Telefon və planşetlər üçün üzlükləri çəkmək;
- Stoka nəzarət və ehtiyac sifarişi təmin etmək;
İş şəraiti:
• İş rejimi: 6 günlük – növbəli iş qrafiki;
Elektron CV formasıXüsusi tələblər:
- Ali təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində minimum 1 illik iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərindən birini bilməsi arzu olunandır);
- Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün riyazi biliklərə malik olmaq;
- Analitik düşünmək;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmləri haqqında məlumatlı olmaq;
- Yüksək dəqiqlik və məsuliyyət;
- Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı.
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini və ödənişləri qəbul etmək;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirmək;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Müştərilərin suallarını dinləmək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və ya aidiyyatı üzrə yönləndirmək.
Elektron CV forması
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını bilmək;
- Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirmək;
- TV və mobil məhsullarının proqram təminatını həyata keçirmək;
- Telefon, planşet və noutbuklar üçün yeni hesab yaratmaq;
- Telefon, planşet və noutbuklarda olan məlumatların yeni cihaza köçürülməsini həyata keçirmək;
- Telefon və planşetlər üçün üzlükləri çəkmək;
- Stoka nəzarət və ehtiyac sifarişi təmin etmək;
İş şəraiti:
• İş rejimi: 6 günlük – növbəli iş qrafiki;
Elektron CV formasıXüsusi tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Xüsusi tələblər:
- Ali təhsil;
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- Analitik düşüncə;
- Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
- Riyazi hesablama bacarığı;
- Müştərilərin nisyə alış üçün müraciətlərini qəbul və analiz etmək;
- Müştərilərə məhsulların nisyə alış şərtləri, ödəniş vaxtları və imkanları ilə bağlı ətraflı məlumat vermək;
- Daxil olan müraciətlərinin vaxtında icra olunmasını və müvafiq sənədlərin tərtibatını təmin etmək;
- Nisyə məhsul satışı üçün tələb olunan sənədlərin və məlumatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunu yoxlamaq;
- Nisyə satış müqaviləsinin şərtləri barədə müştərilərə məlumat vermək.
- Nisyə satış müqaviləsini hazırlamaq üçün müştəri barəsində məlumat və sənədləri əldə etmək;
- Müştəriyə nisyə məhsul satış zamanı aylıq ödəniş məbləğini hesablamaq və müqavilənin bağlanmasını təmin etmək;
- Müştəri və müqavilə məlumatlarını əməliyyat proqramına daxil etmək.
Xüsusi tələblər:
- Orta və ya ali təhsil;
- Müxtəlif məhsul kateqoriyalarının (elektronika, məişət texnikası, ev üçün əşyalar və s.) satışı üzrə minimum 6 aylıq iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərini bilməsi arzu olunandır);
- Şifahi və yazılı olaraq yüksək ünsiyyətqurma bacarığı;
- Aktiv satış bacarığı;
- Yüksək inandırıcılıq qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq.
- Müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək;
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
- Satışın artırılması məqsədilə müştəriləri daim inandırmaq və məlumatlandırmaq.
Xüsusi tələblər:
- Ali təhsil;
- MS office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli;
- Müştərilərin nisyə alış üçün müraciətlərini qəbul və analiz etmək;
- Müştərilərə məhsulların nisyə alış şərtləri, ödəniş vaxtları və imkanları ilə bağlı ətraflı məlumat vermək;
- Daxil olan müraciətlərinin vaxtında icra olunmasını və müvafiq sənədlərin tərtibatını təmin etmək;
- Nisyə məhsul satışı üçün tələb olunan sənədlərin və məlumatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunu yoxlamaq;
- Nisyə satış müqaviləsinin şərtləri barədə müştərilərə məlumat vermək.
- Nisyə satış müqaviləsini hazırlamaq üçün müştəri barəsində məlumat və sənədləri əldə etmək;
- Müştəriyə nisyə məhsul satış zamanı aylıq ödəniş məbləğini hesablamaq və müqavilənin bağlanmasını təmin etmək;
- Müştəri və müqavilə məlumatlarını əməliyyat proqramına daxil etmək.
Xüsusi tələblər:
- Komandada işləmək bacarığı;
- Ağır, iri həcmli məhsullara işləmək qabiliyyəti;
- Loyallıq və şirkət qaydalarına riayət etmək;
- Məhsulları əl və ya əl arabası, forklift, birbaşa qaldırıcı-nəqledici mexanizmlərdən istifadə etməklə yükləyib boşaltmaq;
- 50 kq-a qədər (4 dərəcə) və 50 kq-dan artıq (5 dərəcə) yükləri avtomobillərə və nəqliyyat vasitələrinə yükləyib boşaltmaq;
- Məhsulları daşımaq və anbar daxili kodlaşdırmaya uyğun yerləşdirmək;
- Malları yük maşınına yığdıqda hərəkətini məhdudlaşdırmaq üçün möhkəmləndirmək;
- Müştəriləri gülərüzlə qarşılamaq, hər bir müştəriyə prosedura uyğun xidmət göstərmək və müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq;
- Anbar daxilində sağlamlıq və təhlükəsizlik qaydalarına riayət etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək.
Xüsusi tələblər:
- Ali təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində minimum 1 illik iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərindən birini bilməsi arzu olunandır);
- Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün riyazi biliklərə malik olmaq;
- Analitik düşünmək;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmləri haqqında məlumatlı olmaq;
- Yüksək dəqiqlik və məsuliyyət;
- Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı.
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini və ödənişləri qəbul etmək;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirmək;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Müştərilərin suallarını dinləmək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və ya aidiyyatı üzrə yönləndirmək.
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi;
- Komanda şəklində işləmək bacarığı;
- Diqqətli, məsuliyyətli və təmizkar;
- İş saatı başlamazdan öncə və gün ərzində mağaza ərazisində ümumişlək yerlərin mütəmadi təmiz saxlanılmasını təmin etmək;
- Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək;
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını bilmək;
- Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirmək;
- TV və mobil məhsullarının proqram təminatını həyata keçirmək;
- Telefon, planşet və noutbuklar üçün yeni hesab yaratmaq;
- Telefon, planşet və noutbuklarda olan məlumatların yeni cihaza köçürülməsini həyata keçirmək;
- Telefon və planşetlər üçün üzlükləri çəkmək;
- Stoka nəzarət və ehtiyac sifarişi təmin etmək;
İş şəraiti:
• İş rejimi: 6 günlük – növbəli iş qrafiki;
Elektron CV formasıXüsusi tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində minimum 1 illik iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərindən birini bilməsi arzu olunandır);
- Riyazi biliklərə malik olmaq;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmləri haqqında məlumatlı olmaq;
- Yüksək dəqiqlik və məsuliyyət;
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini və ödənişləri qəbul etmək;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirmək;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Müştərilərin suallarını dinləmək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və ya aidiyyatı üzrə yönləndirmək.
İş şəraiti:
- İş rejimi: 6 günlük – növbəli iş qrafiki;